FAQ

Zvládnu aplikaci/montáž produktu sám?
Ano, v naprosté většině případů zvládnete vše sami. U každého produktu je jednoduchý název v ČJ, který Vým poradí a pokud budete potřebovat další radu, stačí se na nás kdykoli obrátit.


Za jak dlouho obdržím zboží?
V případě, že je zboží skladem, obdržíte zboží zpravidla do dvou pracovních dnů. K osobnímu odběru je zboží připraveno zpravidla tentýž den.
Pakliže zboží objednáváme, obdržíme jej na sklad do 7-10ti dnů. Někdy se může termín dodání změnit. Po Vaší objednávce Vás zpravidla do dvou dnů infomujeme o tom, zda byla objednávka vyřízena, či bylo nutné zboží objednat a za jak dlouho Vám bude doručeno. Nejčastěji objednávané zboží bývá skladem.


Pokud mi dodací lhůta nevyhovuje, mohu objednávku zrušit?
Ano, samozřejmě. Velice nás mrzí, pokud nedokážeme uspokojit Vaší poptávku, pochopitelně na Vaše přání objednávku zrušíme.

Mohu si zboží někde prohlédnout?
Ano po domluvě na adrese výdejního místa, nebo zboží téměř každý den rozvážíme po Praze, takže Vám zboží kdekoli v Praze můžeme předvést.


Mohu si zboží zakoupit na splátky?
Ano, spolupracujeme se společností CETELEM. Pro využití objednejte zboží běžným způsobem a do poznámky prosím uveďte, že máte zájem o splátky. Po objednání Vás budeme kontaktovat a domluvíme bližší podmínky.


Mohu vyměnit své zboží, pokud mi nevyhovuje?

Ano, zboží Vám vyměnímě, případně Vám vrátíme peníze.


Jak mám postupovat v případě reklamace?

Zboží prosím zašlete na kontaktní adresu spolu s popisem vady. Zpravidla do dvou dnů od převzetí zboží reklamaci vyřizujeme. Více zde.

Odeslat článek známému   Vytisknout